Освітній менеджмент
- Ястребова В.Я. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ
- Ястребова В.Я. Бабко Т. М. САМООРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОСТІ ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ
- Бабко Т. М. Психолого-педагогічне забезпечення виявлення в учнів основної школи спеціальних здібностей до профільного вивчення гуманітарних предметів // Наукові записки. – Вип.91. – Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2010. – С.39-45
- Бабко Т. М. Профільно-орієнтаційна робота вчителя під час підготовки учнів основної школи до вибору гуманітарного напрямку навчання // Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 9 – Глухів : ГДПУ, 2007. – С.208-214.
- Бабко Т. М. ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФКОНСУЛЬТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- Волярська О.С. ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У МАГІСТРІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
- Волярська О.С. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПСИХОЛОГІВ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ
- Волярська О.С. АНАЛІЗ КОМПОНЕНТІВ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГ
- Лапшина І. С. ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ СИСТЕМИ ПІСЛЯДМПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
- Лапшина І. С. Створення мультимедійних лекцій шляхом нелінійної обробки відео-матеріалів
- Лапшина І. С. Особливості технологічних етапів створення електронних підручників, посібників та інших засобів навчання
- Лапшина І. С. АДАПТИВНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ У СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
- Лапшина І. С. НАУКОВІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ІНКЛЮЗИВНИМ ОСВІТНІМ ПРОСТОРОМ
- Лапшина І. С. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АВТОМАТИЗАЦІЇ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УПРАВЛІННІ РАЙОННОЮ ОСВІТНЬОЮ СИСТЕМОЮ
- Лапшина І. С. ПІДХОДИ ДО ДОБОРУ ПОКАЗНИКІВ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УПРАВЛІННІ РАЙОННОЮ ОСВІТНЬОЮ СИСТЕМОЮ
- Лапшина І. С. АВТОМАТИЗАЦІЯ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК НЕОБХІДНИЙ ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- Лапшина І. С. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АВТОМАТИЗАЦІЇ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА РІВНІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
- Лапшина І. С. МОНІТОРИНГ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ – ДІЄВИЙ МЕХАНІЗМ КОРЕКЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Психологія
- Гура Т. Є. Активізація професійної миследіяльності майбутніх психологів засобами ігрового моделювання // Наука і освіта. – 2010. - № 2. Тематичний випуск «Когнітивні процеси та творчість» - С. 168-172.
- Гура Т. Є. Професійна самосвідомість особистості: сутність психологічного феномену // Социальные технологии: актуальные проблемы теории и практики. Межд. межвуз. сб. научн. работ. – Киев – Москва – Одесса – Запорожье: КНУ им. Т. Шевченко, Московский гос. соц. ун-т, ОНУ им. И.И. Мечникова, ГУ „ЗИГМУ”, 2006. – Выпуск 32. – С.153–160.
- Гура Т. Є. Професійна центрація вчителя на позиціях дитини: сутність психологічного феномену // Социальные технологии: актуальные проблемы теории и практики. Межд. межвуз. сб. научн. работ. – Киев – Москва – Одесса – Запорожье: КНУ им. Т. Шевченко, Московский гос. соц. ун-т, ОНУ им. И.И. Мечникова, ГУ „ЗИГМУ”, 2004. – Выпуск 23. – С.57–67.
- Гура Т. Є. Психолого-педагогічні проблеми професійної готовності педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми //Актуальні проблеми психології: Том 6. Обдарована особистість: пошук, розвиток, допомога. Зб.наук.праць / За загальною редакцією С.Д.Максименка. – BONA MENTE, 2002. – Вип. 3 (2 частина). – С. 280–284.
- Гура Т. Є. Развитие профессиональной самоорганизации педагога в пространстве последипломного образования // Личность в едином образовательном пространстве: сб.научн. статей І Международного образовательного форума (Запорожье, 5-7 мая 2010). – Запорожье: ООО «ЛИПС» ЛТД, 2010. – С. 79-83.
- Гура Т. Є. Основні напрями реалізації психологічного супроводу професіогенезу практичних психологів у системі післядипломної освіти // Практична психологія: досвід та перспективи. – 2010. – № 2.
- Гура Т. Є. Соціально-психологічні особливості професійної адаптації педагога // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики: Міжвуз. зб. наук. пр. - Київ - Запоріжжя – Одеса: КНУ ім. Т. Шевченко, ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЗДУ, 2003. - Вип. 20. - С. 167-173.
- Гура Т. Є. Чи може бути «гуманною» педагогіка? // Вестник гуманной педагогики. – 2010. – № 1. – С. 4-5.
- Гура Т. Є. МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ ПСИХОЛОГІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
- Гура Т. Є. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОСТОРІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
- Гура Т. Є. РЕФЛЕКСИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
- Гура Т. Є. АКТИВИЗАЦИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО МЫШЛЕНИЯ УПРАВЛЕНЦЕВ В УСЛОВИЯХ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
- Чемодурова Ю.М. ДОТРИМАННЯ ПРАВ ДИТИНИ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ТА ПРОБЛЕМА НАСИЛЬСТВА В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
- Чемодурова Ю.М. МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У РІЗНИХ КРАЇНАХ СВІТУ
- Чемодурова Ю.М. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДЕФОРМАЦІЇ КЕРІВНИКА В СИСТЕМІ ОСВІТИ
- Донченко І.А. Педагогічна підтримка професійного саморозвитку педагога у системі післядипломної педагогічної освіти / І.А. Донченко // Теоретико-методологічні засади управління навчальним закладом: розвиток творчого потенціалу дитини та педагога : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (4-5 листопада, 2014 р., м. Херсон) / за ред. Л.М. Назаренко. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2014. – С. 72-76.
- Донченко І.А. Особливості психологічного здоров’я особистості / І.А. Донченко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб.наукових праць. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. - № 25. – С. 35-40.
- Донченко І.А. Технологии самопроектирования профессионального развития психолога / І.А. Донченко // Перспективы развития и инновации гуманитарного образования / сборник научных статей Международной конференции / ответ. ред. Е.В. Федосенко, Н.В. Кисельникова. – СПб. : Изд-во «НИЦ АРТ», 2013. – С. 187-195.
- Донченко І.А. Тренінг професійної самосвідомості майбутніх психологів / І.А. Донченко. - Методичні рекомендації для студентів напряму навчання 0301 - 8.03010201 – Психологія / Укл.: І.А. Донченко. – Запоріжжя : КПУ, 2013 – 20 с.
- Донченко І.А. Особенности профессиональной самоорганизации личности // Седьмая волна психологии : сб. научн. тр. / под ред. В.В. Козлова, А.В. Карпова – Ярославль : МАПН, ЯрГУ, 2013. Вып. 10. – 394 с. – С. 131−134.
- Донченко І.А. Етапи розвитку професійної самосвідомості фахівця / І.А. Донченко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського : збірник наукових праць / за ред.. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової. – Т. 2. – Вип.. 7. – Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2012. – 286 c. – С. 85–89.
- Донченко І.А. Рівні розвитку професійної самосвідомості викладача ВНЗ / І.А. Донченко // Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. / редкол. : В.Й. Бочелюк (гол. ред) та ін. – Запоріжжя : КПУ, 2011. – Вип. 2. – 113 c. – С. 20−25.
- Донченко І.А. Розвиток здатності до професійної самоорганізації психолога у системі післядипломної освіти / І.А. Донченко // Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності практичних психологів у системі післядипломної освіти: матеріали Всеукраїнського проблемного семінару 17-18 листопада 2011 року / [ред. кол. В.В. Пашков та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2011. – 293 с. – С. 84−94.
- Донченко І.А. Особливості рівневої організації професійної самосвідомості викладача ВНЗ / І.А. Донченко // Електронний збірник наукових праць Запорізької обласної академії післядипломної педагогічної освіти. – 2011. – Вип. № 3 (4).
- Донченко І.А. Особливості тренінгу професійної Я-концепції майбутніх психологів / І.А. Донченко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського : збірник наукових праць / за ред.. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової. – Т. 2. – Вип.. 7. – Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2011. – 320 c. – С. 117–121.
- Донченко І.А. Особливості розвитку професійної самосвідомості майбутніх викладачів ВНЗ / І.А. Донченко // Психологічні перспективи. Спеціальний випуск : Становлення особистості як суб’єкта життєвого шляху. – Т. 1. – Луганськ : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2011. – 276 с. – С. 135–143.
- Донченко І.А. До проблеми структурної організації професійної самосвідомості фахівця / І.А. Донченко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського : зб.наук.пр. / за ред.. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової. – Т. 2. – Вип.. 6. – Миколаїв : МДУ імені В.О. Сухомлинського, 2011. – 316 c. – С. 88–91.
- Донченко І.А. Професійна самосвідомість фахівця: теоретико-методологічний аспект / І.А. Донченко // Сучасні напрямки психологізації професійної підготовки фахівців : монографія у 4 т. / І.Ю. Антоненко, С.А. Білоусов, Т.А. Гришина та ін. ; за ред. В.Й. Бочелюка. – Запоріжжя : КПУ, 2010. – 348 с. – С. 227−245.
- Донченко І.А. Розвиток професійної самосвідомості майбутніх психологів засобами психологічного тренінгу / І.А. Донченко // Теоретико-методологічні засади професійної підготовки психологів : монографія / В.Й. Бочелюк, С.А. Білоусов, Т.А. Гришина та ін. ; за ред. В.Й. Бочелюка. – Запоріжжя : КПУ, 2010. – 248 с. – С. 195−210.
- Донченко І.А. Розвиток професійної самосвідомості педагогів вищої школи: зарубіжний та вітчизняний досвід / І.А. Донченко // Науково-методичне забезпечення розвитку інноваційних процесів у системі післядипломної освіти педагогічних кадрів сільських регіонів : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. 08-09 квітня 2010 року / [ред. кол. : В.В. Пашков та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2010. – 356 с. – С. 304−310.
Комментариев нет:
Отправить комментарий